Hier vind je een antwoord op de meestgestelde vragen. Als je de antwoorden die je zoekt hier niet kunt vinden, ga je best te rade bij je hersteller of je belt ons op.
Je vindt niet wat je zoekt?
Neem contact op met je plaatselijke Mitsubishi-hersteller, leg uit wat het probleem is en maak een afspraak voor een inspectie en diagnose van het voertuig. Als je auto niet meer kan rijden, neem je contact op met onze dienst pechverhelping. Zij zullen je auto naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi-garage slepen.
Vind een herstellerRaadpleeg je plaatselijke Mitsubishi-hersteller voor specifieke informatie over je voertuig. Winterbanden zullen hoe dan ook voor elk voertuig de grip verbeteren en de remafstand verkleinen.
Nieuwe handleidingen kunnen aangekocht worden via een Mitsubishi-hersteller.
Vind een herstellerJe kunt onze klantendienst bereiken per e-mail en brief. E-mail: bm-customercare@beherman.com Adres: Beherman Motors nv, Industrieweg 3, 2880 Bornem
Neem contact met ons opAl onze Mitsubishi-voertuigen worden aangeboden met het Mitsubishi Motors Assistance-pakket (MMAP), waardoor je 5 jaar lang recht hebt op pechbijstand in heel Europa.
Neem zo snel mogelijk contact op met je plaatselijke Mitsubishi-hersteller. Die zal gratis de verdere afhandeling verzorgen.
Vind een herstellerJe banden, remmen, lichten, vering, elektrische installatie, batterij, uitlaat, koetswerk en ruitenwissers worden allemaal nagekeken, zodat je voertuig veilig elke tocht kan aanvatten. Voor meer details verwijzen wij je naar je plaatselijke hersteller.
Vind een herstellerOnderdelen kunnen uitsluitend aangekocht worden via een Mitsubishi-hersteller.
Vind een herstellerJe plaatselijke Mitsubishi-hersteller zal je met plezier helpen om je gps in te stellen. Onze eenvoudige installatiehandleiding beantwoordt eveneens veelgestelde vragen, en legt je onder andere uit hoe je je mobiele telefoon kunt verbinden met je gps, of hoe je de meest recente kaartupdate kunt downloaden.
Vind een hersteller